By: Linda Zainal Abiddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 31-May-2007 02:45 Email | Share | Bookmark
orders! orders! orders! cupcakes!

garden of roses
yellow green theme for wedding
 
 
 
b4 masuk box
 
cupcakes without icing
sesuai utk tetamu utk berkat perkahwinan
 
 
vroommmmmmmm
 
MILLION THANKS TO ALL

1. alia - 800 pcs (plain & garden of roses)
2. Is - 59pcs
3. Fuzz - 25pcs
4. Aida - for hantaran (maroon theme)
5. Suraya - for hantaran (yellow green theme)


Quote:
mamafami - 10q mama sudi dok jengok gak fp linda nie ekk..tapi fp linda tak semeriah fp mama yg leh di panggil kunci khazanah masakan.... mama mmg rajinnnnnnn sungguhhh..tabik srping sikit

shafa - pa oooiii kalo ko rasa nak rajin meh la tolong aku nak? kita benti keje wat fulltime...amacam? hahhaha ada brani ka?

anim ghok - nim, mekasih ekkk aku pun doakan ko terus maju dgn biz gentel roti ko tu..tumpang gumbira biler ko dah bukak kedai nanti....

mommy d&d - mekasih byk2...sudi jengok kat sini ye

napie - tq napie mai singgah sini...hehehe

suz - macih ye suz sudi dtg kat teratak saya nie

mamazieza - ma ooiii kalo nak maju jgn setapak je maju lah bertapak2 kehadapan...

cikgu sue - tq sue...itu lah rezeki syukur alhamdulillah...insyallah tak kan ku lupa akan org yg kurang upaya...thx for reminding

suraya - alhamdulillah sue kalau u all puas hati....i pun dah boring wt roses nie tapi permintaan tinggi kat bunga idaman malaya nie... nanti u mai je la kat meja i bg order ekk





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net