By: Linda Zainal Abiddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  [87]  >  >>]    [Archive]
Thursday, 14-Sep-2006 06:27 Email | Share | | Bookmark
yummyyyyy cupcakes for you

butter cupcakes
variety of cupcakes
strawberry cupcakes with vanilla frosting
View all 12 photos...
yg nie projek 9 september....alhamdulillah..tiap2 minggu ada oder. syukur pada allah sbb kurniakan aku kesihatan yg baik dan ilmu yg boleh dimanfaatkan...aminnnn


Thursday, 14-Sep-2006 06:27 Email | Share | | Bookmark
yummyyyyy cupcakes for you

 
 
 
View all 6 photos...
nie semalam punya projek...kol 2pagi baru tido....nie la bahana kalau dpt oder last minute...nak tolak tak sampai hati...buat la jgk...


Quote:
farida - terimakasih di atas doa kan support yg diberikan...


Wednesday, 6-Sep-2006 02:11 Email | Share | | Bookmark

dah 2 hari tak pegi bake with yen....kalau tak tiap2 hari berkunjung ke situ....hehehe...lunch time pegi, balik ofis pegi...yg kaya si yen tu aku tak gak kaya2...

tapi insyallah kalau aku rajin usaha mesti aku leh jadik kaya gak..dan aku harap aku akan jadik seperti aku yg sekarang wpun mcm mana keadaan aku. yg penting kena ingat allah dah bg rezeki jgn sekali2 lupa pada Nya.

semalam dah siap bakar cupcakes sbb mlm nie nak letak icing. tak byk nak deco utk mlm nie 36 biji je...minggu depan masak aku, byk gak tempahan...kalau nak di kira dlm 147 biji cupcakes with decoration...masa nie la time management penting...

aku selalu berdoa pada allah semoga diberikan aku kesihatan yg elok...moga2 tuhan memberkati segala usahaku...aminnnnnn


Tuesday, 5-Sep-2006 06:02 Email | Share | | Bookmark
rugi sapa tak rasa brownies nie...hmmm sedap gilerrrrr!!!

semalam dpt order brownies 2 loyang...syukur rezeki lagi
dah lama tak buat carrot cake...
kek nie utk budak umo 3 tahun
View all 6 photos...


Friday, 1-Sep-2006 09:18 Email | Share | | Bookmark
BIRTHDAY CAKES - PILIH...YG MANA SATU IDAMAN KALBU...

31 ogos - bday abah
cupcakes utk bday
amacam? nampak menyelerakan tak?
View all 34 photos...


[<<  <  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  [87]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net