By: Linda Zainal Abiddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 25-May-2009 06:49 Email | Share | | Bookmark
MAJLIS DOA SELAMAT UMRAH & MAJLIS KEMENANGAN PASUKAN SELANGOR

asbenku dgn anak bongsuku
abang & adik
z & her daughter, izzah
View all 22 photos...
salam

alhamdulillah semalam selamat dah kenduri utk saya, mak, abah, adik & adik ipar saya untuk menjalani ibadah umrah pada 31may nie. doakan kami ye nie pengalaman pertama saya menunaikan umrah.

selepas selesai doa dr pihak surau desa pandan di susuli pula dgn acara meraikan kemenangan selangor sebagai juara PIALA FA pada tahun nie. adik ipar, zakaria ab rahim selaku pengurus bola sepak selangor yg menaja kenduri utk malam tersebut. thx z. makanan import dr keramat (mak z yg masak). mcm2 ada mlm tu. nasik lemak sambal kerang, meekari, laksa, rojak buah, ikan bakar dan beraneka kuih muih. punya byk makanan satu pun sy tak sempat jamah. asyik mahsyuk dok layan kawan2 dn tetamu yg hadir. tima kasih buat kawan2 yg sudi datang.

sy cuma sponsor cupcakes, dadih, krimpuff dan special cake for selangor fc ajer. tu jer yg mampu buat tapi sronok tgk org berebut amik cupcakes. dan sronok gak tgk org sibuk dok bergambar dgn piala gergasi tu. bahaya tu berat yakmat, risau je takut terhempap

budak2 plak tak lepaskan peluang amik signature pemain2 selangor. sy pun 1st time gak la tgk player2 selangor nie...alahaiii muda2 belia lg dorang nie...terasa diri ku tua

timakasih jugak pada YB Dr Lolo sudi memeriahkan majlis.

acara kemuncak ialah acara potong kek dan bergambar ramai2.

akhir kata, doakan perjalanan umrah sy dipermudahkan dan diberkati allah swt.


Monday, 25-May-2009 06:45 Email | Share | | Bookmark
kapis

 
 
 
View all 11 photos...




















Monday, 25-May-2009 06:32 Email | Share | | Bookmark
Hagemaru

 
 
 






Tuesday, 19-May-2009 03:31 Email | Share | | Bookmark
cupcakes - please choose your own design :)

 
 
 
View all 14 photos...





























Tuesday, 19-May-2009 03:18 Email | Share | | Bookmark
birthday cakes - thomas / strawberry shortcake

 
 
 
View all 9 photos...




















[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net